Stadsmarketing en ontwikkeling

Campagnes, internationale congressen als het World Energy Congres, topsportevenementen als de start van de Tour de France ofculturele programma’s als Europese Culturele hoofdstad dragen bij aan het imago en de ontwikkeling van de stad. Aansprekende evenementen trekken mensen en bedrijven aan en zorgen voor een grotere naamsbekendheid. 

 

Welke bedrijven, instellingen, bezoekers en bewoners wil de stad aantrekken, hoe staat het er nu voor en welk soort evenementen dragen hieraan het beste bij? Cigarbox helpt lokale organisaties of allianties met het sturen op het gewenste imago, en het inzichtelijk maken van de bijdrage van specifieke evenementen of activiteiten op de gewenste ontwikkeling van de stad of regio. 

Stadsmarketing en ontwikkeling projecten

Andere markten

IFFR

Kunst en

cultuur

ekrolstoelbasketbal.jpg

Sport en bewegen

970x404-Glass_globe_in_forest.jpg

Energietransitie, duurzaamheid en circulariteit

0_edited.jpg

Vitaliteit en wendbaarheid organisaties

47580941_2089078101115281_79310104289586

Welzijn en preventieve gezondheid

oosterhout-1107.jpg

Gebiedsgericht

werken